vrijdag 3 januari 2014

Kerstkaarten..............

Ik wil iedereen heel heel hartelijk bedanken voor de kerstkaarten,, maar in 2013 heb ik weer een paar schitterende exemplaren gekregen die ik graag met jullie wil delen...
Ook kreeg ik deze schitterende kaart van Hannie.(web-site) Ik heb Hannie en haar man, vorig jaar ontmoet, in Veldhoven, dat was een leuke ontmoeting, wat ik een warm hart toedraag. Dank je voor je schitterende kaart, en je altijd warme woorden


 Van mijn vriendin Ellen kreeg ik deze kaart, en een boek. Ellen en haar Ellen en haar man zijn in de afgelopen 11 jaar een van de beste vrienden geworden, die we vanuit Zweden met hen heb opgebouwd, een vriendschap dat nooit meer stuk zal gaan, dank je wel Ellen je bent er altijd voor me.
Hier kun je meer lezen over Ellen


Dit kreeg ik van mijn lieve vriendin Mary uit de USA, ik heb Mary nog nooit ontmoet,maar we hebben een heel leuk contact opgebouwd over de jaren, hier is haar web-site 
Dank je wel Mary.
Ook kreeg ik deze schitterende kaart van Hilda uit Lelystad, over haar heb ik al eens een logje geschreven, over haar schitterende handwerk......... Dank je wel Hilda, hij gaat weer in de Hilda kaart doos.
Deze schitterende kaart kreeg ik van Janny (web-site)ik bewonder Janny haar werk enorm, en daarom is dit kleinood, dan ook iets wat vaak bewonderd gaat worden. Dank je wel Janny.
Deze kaart kreeg in van Willeke (web-site) Dank je wel Willeke, en voor de vriendschap.
Deze van Lucia en Roel, vrienden die ik meer dan 35 jaar ken.
Deze leuke kaart is gemaakt door Saskia, een handwerkster, die ik heel erg bewonder. (web-log) Dank je wel Saskia

Deze kaart is gemaakt door mijn vriendin Margit , in Zweden. Tack Margit.
En deze kaart kreeg in van Marijna, (kan even haar web-site niet vinden).

Allemaal een heel fijn 2014 toegewenst, met veel handwerk plezier.
Groetjes Joke











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita